Si avui han començat les inscripcions per a les classes adreçades a la gent gran, dimecres és el torn dels cursos esportius. Però ben aviat tindrem una altra oferta a disposició dels veïns de Lloret. Es tracta dels cursos que es duen a terme en els Centres Cívics. N'hi ha 35 i són d'allò més variats. Trobem classes de pintura, cant coral, informàtica, balls, escacs i també d'idiomes, entre els quals n'hi ha d'iniciació a la llengua russa.
Les inscripcions començaran l'1 d'octubre i s'han de formalitzar als baixos de l'Ajuntament, a l'Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana.
Fina Vieta, tècnica de Participació Ciutadana, destaca, com a novetat, “el taller de memòria, que es feia al Casal de Jubilats, es desplaça al centre cívic del Rieral per donar servei a persones del barri”.
Però aquesta no és l’única novetat que trobem enguany als cursos dels Centres Cívics. Amb l’objectiu de “trobar feina, les classes d’informàtica i idiomes reserven 5 places gratuïtes per qui està a l’atur i sense cap tipus de prestació”.
Els cursos que tenen més demanda són els d'informàtica, idiomes i pintura. Alguns d'ells són gratuïts i la resta tenen preus molt assequibles. En total, sumen 35 cursos, els quals es reparteixen entre els set centres cívics que trobem a Lloret: ubicats al Rieral, Molí, Can Ballell, Can Sabata, Can Carbó i en el carrer Felicià Serra i Mont.
Per a més informació, podeu consultar el web de l'Ajuntament: www.lloret.org.
(Foto: cursos en els centres cívic. Font: web municipal)
