Cap de setmana molt irregular per l'esport lloretenc. Els principals equips de la vila deixen, d'una banda, victòries en hoquei, futbol sala i bàsquet femení, però, de l'altra, derrotes contundents en futbol i bàsquet masculí. Repassem els resultats.
El Club Hoquei Lloret es va estrenar a la Primera Divisió amb una victòria per 7-5 davant el Lleida. Va ser un partit entretingut i amb moltes alternatives. Els gols de Xavi González i Jordi Rodríguez, tots dos per partida doble, i de Ferran Guimerà, Enric Torner i Marc Gómez van donar els primers tres punts als homes de Manolo Barceló. Un dels jugadors, Xavi González, opina que “la cosa està més igualada entre més equips i n’hi ha més amb opcions de pujar”.
En canvi, derrota contundent del Club de Futbol Lloret al camp del Mollet. Els homes d'Edu Urdiales van marxar amb un 4-0 en contra. Dos gols en cada part van sentenciar el partit. El porter de l'equip, Jaume Prado, reconeix que “no ens va sortir res, ni en defensa ni en atac, els altres van imposar un ritme fort” i conclou que el Lloret va fer un mal partit. Amb aquesta derrota els lloretencs cauen fins a la part baixa de la classificació, amb només quatre punts.
La derrota del sènior masculí del Bàsquet Lloret també va ser àmplia. Els d'Agustí Galo van perdre a La Garrotxa davant el Santjoanenc per 86-50. Per la seva part, el sènior femení va vèncer a casa per 56-44 al Sant Feliu.
I acabem amb la victòria del Club Unió Futbol Sala Lloret per un ajustat 5-4. Els de Dani Rovira, amb gols de Ribera i Cotano per partida doble i d'Enric Gironès, van sumar la segona victòria de la temporada que els col·loca quarts amb sis punts.
