Xavier Crespo (CiU) fa arribar el malestar de Lloret pel tancament nocturn del CAP al Parlament

Xavier Crespo, exalcalde de Lloret de Mar i diputat per CiU al Parlament, on presideix la comissió de Salut, manifesta la seva voluntat que el CAP de la vila es mantingui obert a la nit. Explica que, a instàncies de l'Ajuntament, ha expressat les demandes de la ciutadania al conseller de Sanitat i a la […]

Xavier Crespo, exalcalde de Lloret de Mar i diputat per CiU al Parlament, on presideix la comissió de Salut, manifesta la seva voluntat que el CAP de la vila es mantingui obert a la nit. Explica que, a instàncies de l'Ajuntament, ha expressat les demandes de la ciutadania al conseller de Sanitat i a la resta de membres del govern català.

 

Crespo explica que “he posat en valor aquests arguments i el conseller ha dit que la planificació és aquesta (el CAP tanca les urgències nocturnes a partir del 17 d’octubre), però que tot és modificable, canviable”.

 

Xavier Crespo assenyala que l'actual alcalde, Romà Codina, té hora donada per entrevistar-se amb el conseller Boi Ruiz, amb la voluntat de canviar la situació. El diputat assenyala que “a ningú no li agrada tancar dispositius en funcionament, però aquesta decisió no respon a una planificació d’ara. Quan Marina Geli era consellera, ja s’havia plantejat per a optimitzar recursos sanitaris”.

 

Crespo afegeix que, quan tanquin les urgències a Lloret, l'hospital de Blanes es reforçarà amb dos metges més. Recorda que hi ha veïns que viuen més a prop del comarcal que no pas de l'ambulatori.

 

Com a president de la comissió de Salut del Parlament, anuncia que la propera sessió és el 26 d'octubre. Inclou la compareixença del conseller. Pel que fa a les demandes del PSC i d'ERC per evitar el tancament nocturn del CAP, la previsió és debatre-les al novembre o desembre.

 

Cal recordar que avui a Lloret s'ha convocat la ciutadania, especialment la gent gran, a una xerrada informativa sobre les retallades sanitàries. És a les 17 h, al Casal del Jubilat. L'organitza la plataforma veïnal i comptarà amb metges i professionals del sector.

 

(Fotografia: Xavier Crespo intervé en el Parlament, en una imatge d'arxiu)

 

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.