Xavier Fornaguera guanya el premi d’educació viària

En Xavier Fornaguera és el nen que ha guanyat, aquest any, el concurs de dibuix d’educació viària. Ell mateix ha explicat que va dibuixar “unes bicicletes i un policia que les fa parar”.  El concurs de dibuixos és el que tanca el curs que els alumnes de quart de primària de totes les escoles de […]

En Xavier Fornaguera és el nen que ha guanyat, aquest any, el concurs de dibuix d’educació viària. Ell mateix ha explicat que va dibuixar “unes bicicletes i un policia que les fa parar”.

 

El concurs de dibuixos és el que tanca el curs que els alumnes de quart de primària de totes les escoles de Lloret han fet amb la Policia Local sobre educació viària. El regal va ser una bicicleta. El segon i tercer premi van ser uns patins, que van recollir Marc Limeres i Maria Lisovskaya, respectivament. A més, hi havia set finalistes més, que eren Leire Viano, Fatoumata Saho, Nahia Margalef, Toni Expósito, Marc Roger de la Torre, Albina Dorokhina i Martina Deutú.

 

Del certamen també n’hem parlat amb el cap de la policia local i amb el regidor de Governació. El primer, Joaquín Martín, destaca per que “l’educació cívica i viària és un objectiu molt important”. El regidor Jordi Martínez explica que “la policia intenta ensenyar als nens que comencen a deixar la mà dels pares i comencen a anar sols a escola” per “introduir-los la sensació de caminar pel poble”, que sàpiguen “què han de respectar i qui els ha de respectar a ells i, sobretot, que vagin molt amb compte al creuar la carretera i que respectin tant els agents com les senyals viàries”.

 

Els premis del concurs es van entregar divendres a la tarda. Precisament aquell mateix dia al matí, en Xavier Fornaguera, de l’Escola Immaculada Concepció, havia recollit un altre premi; en aquest cas per un dibuix sobre la Fira dels Americanos. 

FOTO: En Xavier Fornaguera ensenya el seu dibuix, acompanyat de la resta de premiats i finalistes (M.A.Comas)

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.