La Fira Medieval incorpora una exposició sobre la tortura

Un certamen temàtic que cada cop té més èxit. Això és la Fira Medieval de Lloret, que arriba el cap de setmana amb més espectacles que mai i ocupant una superfície superior. S'ubicarà en vies cèntriques, com el carrer Sant Romà, la plaça de l'Església, el carrer de l'Hospital Vell, la plaça del Carme i […]

Un certamen temàtic que cada cop té més èxit. Això és la Fira Medieval de Lloret, que arriba el cap de setmana amb més espectacles que mai i ocupant una superfície superior. S'ubicarà en vies cèntriques, com el carrer Sant Romà, la plaça de l'Església, el carrer de l'Hospital Vell, la plaça del Carme i el carrer Santa Cristina.

 

Atenció perquè es podrà veure, per primer cop, elements de tortura que s'utilitzaven en l'Edat Mitjana. L'exposició és una de les novetats que s'ubicaran, dissabte i diumenge, a la plaça de la vila, a davant de l'ajuntament, al costat d'un espai dedicat als més petits.

 

El fet que cada any hi hagi més propostes no fa més que confirmar que la medieval és una fira consolidada i atractiva. Segons el coordinador de comerç i promoció econòmica de l’ajuntament, Xavier Ramon, es considera un esdeveniment de “referència” a Catalunya, ja que atrau força participants.

 

La fira medieval d'enguany consta d'un centenar de parades, on es vendran productes artesans, es faran demostracions d'oficis, es vendran aliments, s'oferiran espectacles, etc. Les entitats lloretenques hi participen, com és el cas del Xino Xano o l'associació de la Dona Activa, per tal d'involucrar-se en un certamen que genera beneficis en dos nivells. D'una banda, millora la imatge comercial de la vila, i, d'altra banda, genera activitat econòmica en temporada baixa.

 

Tot plegat passarà el cap de setmana, en què la setena edició de la Fira Medieval obrirà les portes, de forma ininterrompuda, de les 10 del matí a les 8 del vespre.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.