Torna el jazz a Santa Clotilde

Arran de l'èxit de l'any passat, l'ajuntament torna a organitzar un cicle de jazz en els jardins de Santa Clotilde. La formula és l'habitual: a un preu de 4 euros, l'espectador pot gaudir d’un concert i visitar l'interior del recinte, d'una gran bellesa i que segueix els dictàmens de l'arquitectura noucentista.   Les propostes són […]

Arran de l'èxit de l'any passat, l'ajuntament torna a organitzar un cicle de jazz en els jardins de Santa Clotilde. La formula és l'habitual: a un preu de 4 euros, l'espectador pot gaudir d’un concert i visitar l'interior del recinte, d'una gran bellesa i que segueix els dictàmens de l'arquitectura noucentista.

 

Les propostes són 3 i es duen a terme els 3 primers diumenges d'aquest mes d'abril. La regidora de promoció cultural, Maria Antònia Batlle, explica que la iniciativa la faciliten la Generalitat i l'Associació de Músics de Jazz i Música Moderna de Catalunya, per tal de promocionar els músics del país i fer-los rodar per a diferents indrets i municipis.

 

En el cas de Lloret, l'escenari triat són els jardins de Santa Clotilde, ubicats en un entorn privilegiat, amb vistes al mar i decorats amb escultures i tot tipus d'arbres i plantes. Són avui, després d'una complexa restauració que encara no ha finalitzat, una de les joies del patrimoni cultural local.

 

Les entrades als concerts de jazz es poden comprar de forma anticipada als departaments de cultura i de turisme, o el mateix dia, en els jardins.

 

Les propostes, com dèiem, son 3, totes a les 12 del migdia. El 6 d'abril, és el torn dels Andreu Martínez Project. El següent diumenge, el dia 13, ve el Roger Mas Quintet. I el 20 d'abril, el jazz va a càrrec del Guillermo Klein Septet, que, com el nom indica, col·locarà una banda de 7 músics a Santa Clotilde.

 

En cas de pluja, els concerts es duran a terme al teatre del Casal de l'Obrera.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.