Bones perspectives per al Santa Cristina de rem

El club de rem Santa Cristina podria fer història. Si tot surt com han previst, serà la primera entitat de rem pertanyent a la zona del Mediterrani que participa en un Campionat d'Espanya. L'equip de cadets del Santa Cristina és dissabte a Banyoles per disputar el campionat de Catalunya de batels.   Si el guanyen, […]

El club de rem Santa Cristina podria fer història. Si tot surt com han previst, serà la primera entitat de rem pertanyent a la zona del Mediterrani que participa en un Campionat d'Espanya. L'equip de cadets del Santa Cristina és dissabte a Banyoles per disputar el campionat de Catalunya de batels.

 

Si el guanyen, passen a la competició estatal, que sempre ha comptat amb la presència de clubs del nord d'Espanya, de Galícia, Astúries, Cantàbria i el País Basc. Per tant, seria el primer cop que una entitat de fora arriba al Campionat d'Espanya, previst a finals d'abril a Portugalete, a Bilbao.

 

Es dóna la circumstància que l'any passat els de Lloret ja van tenir l'oportunitat de presentar-s'hi. Però van arribar a rebre amenaces pel fet de no ser del nord d'Espanya. El president del club de rem Santa Cristina, Àlex de Mingo, assegura que van viure una “situació angoixant” que els va portar a decidir, 24 hores abans de la competició, que no hi participaven.

 

Això va provocar una gran decepció a l'equip, amb “llàgrimes” incloses. El president explica que, donada la pressió que van rebre, van optar per la “discreció” i per deixar la final per una altra ocasió. Aquesta es pot tornar a presentar ben aviat si dissabte guanyen el Campionat de Catalunya.

 

Pel que fa noves pressions, el president del club lloretenc opina que les coses han canviat. Diu que “ja els coneixen” al nord d'Espanya, que els esperen amb il·lusió i anuncia que, si arriben a la competició, aniran a per totes.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.