El Dia del Comerç és una iniciativa que han tingut els comerciants del Molí, el Rieral i Can Sabata per fer front a la crisi.
Plegats han decidit que un dia al mes oferiran a molt bon preu els seus productes o serveis. Bars, restaurants, perruqueries, botigues i tot tipus d'establiments se sumaran a la jornada. L'objectiu és fer que els veïns de Lloret s'acostin a aquests barris, per a descobrir el seu comerç, que és força nou, de proximitat i de tracte familiar.
Aquesta és la primera proposta que ha engegat l'associació de comerciants. La seva presidenta, Betty Fernández, no vol parlar d'entitat nova, ja que els botiguers del Molí fa 10 anys que estan associats. La diferència és que ara s'han ajuntat amb els comerciants de Can Sabata i del Rieral.
Estrenen el Dia del Comerç el proper 25 de març. La idea és dur-lo a terme cada darrer dimecres de mes. Durarà tot el dia, de forma ininterrompuda, perquè els clients puguin aprofitar bé la jornada i fins i tot fer un àpat a molt bon preu en els establiments que s'han sumat al projecte.
El rerefons és donar a conèixer el comerç que hi ha en aquests barris, sobretot les botigues més noves.
L'associació de comerciants del Molí, el Rieral i Can Sabata compta amb 75 associats, una xifra que esperen incrementar els propers dies. Respecte l'associació de comerciants del centre, Betty Fernández afirma que volen mantenir “una relació fluïda” i “aprendre de la seva experiència”.
