Sense socorristes

Les platges de Lloret no estaran vigilades aquesta Setmana Santa per socorristes. Ara que s’esperen els primers turistes a la sorra, no trobaran personal de salvament, sinó només auxiliars de platja. El motiu és el contracte que tenia l’ajuntament amb l’empresa Proactiva. El regidor de platges, Santiago Ontañón, explica que ha caducat i enguany s’ha […]

Les platges de Lloret no estaran vigilades aquesta Setmana Santa per socorristes. Ara que s’esperen els primers turistes a la sorra, no trobaran personal de salvament, sinó només auxiliars de platja.

El motiu és el contracte que tenia l’ajuntament amb l’empresa Proactiva. El regidor de platges, Santiago Ontañón, explica que ha caducat i enguany s’ha hagut de fer de nou el concurs. Però les al·legacions presentades han fet "retardar" el procés.   

Per aquest motiu, el servei de socorrisme no s’iniciarà a les platges lloretencs fins a mitjans del mes de maig. La temporada de vigilància s’allargarà tot l’estiu i acabarà el 15 d’octubre. 

A banda d’això, el litoral es posa a punt per a rebre els primers banyistes. Aquests dies hi ha màquines treballant per anivellar la sorra, que ha quedat força remoguda i apilada amb els darrers temporals. "Sortosament" de quantitat de sorra no en falta, sinó que només s’ha d’anivellar al llarg de la platja per a poder facilitar el bany i col·locar els diferents serveis, com bars i gandules. 

Els treballs d’anivellament de sorra es duen a terme a les platges del centre i de Fenals. Havien d’estar enllestits ja, però a causa de les pluges d’aquesta setmana encara s’estan duent a terme. Tenen un cost aproximat d’uns 20.000 euros.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.