Els lloretencs Head Injury podrien guanyar un concurs musical aquesta nit. Són una de les quatre formacions finalistes a una competició convocada a la Cellera de Ter, a l'interior de la comarca de la Selva. El que guanyi tindrà com a premi l'enregistrament d'un disc.
El concert per a veure els grups finalistes es fa avui, en el marc de les festes del Roser de la Cellera. El públic assistent al concert també podrà votar una de les formacions que han arribat a la final. Tot i que no són determinants, els vots del públic també ajuden. Per això, des de Head Injury animen els lloretencs a assistir-hi.
Head Injury és una formació veterana. L'any 2001 va guanyar el concurs musical Selvàtica i el 2003 el Zona Jove de La Bisbal. Mentre que l'any 2004 es va endur el premi Best in Town de la competició Lloret So.
Avui podria sumar un nou reconeixement. El concert-concurs a la Cellera de Ter és aquesta nit, a partir de les 21:30 hores.
