Un nou producte per a Lloret

Nordic Walking és el nom d’un producte turístic nou que està preparant Lloret de Mar. S’adreça a persones de totes les edats, interessades en passar una bona estona, gaudir de la natura i moure el cos.   La proposta consisteix en practicar el senderisme amb bastons. Una pràctica estesa al nord d'Europa que està arribant […]

Nordic Walking és el nom d’un producte turístic nou que està preparant Lloret de Mar. S’adreça a persones de totes les edats, interessades en passar una bona estona, gaudir de la natura i moure el cos.

 

La proposta consisteix en practicar el senderisme amb bastons. Una pràctica estesa al nord d'Europa que està arribant als països del sud. Per aquest motiu, Lloret es vol posicionar dins aquest mercat i oferir als usuaris una oferta apta per a la temporada baixa, quan als països del nord fa massa fred per dur a terme aquesta marxa a l’aire lliure. 

 

El producte Nòrdic Walking compta avui divendres amb una doble presentació a la vila. D’una banda, es dóna a conèixer a un grup de tour-operadors i periodistes especialitzats en el turisme esportiu, que passen el dia a Lloret. D’altra banda, es fa públic en la jornada Lloret Natura, que es desenvolupa avui a l’hotel Santa Marta, en què empresaris i tècnics de la comarca treballen per a crear paquets d’oci conjunts a fi de promoure el territori entre els visitants de proximitat. 

 

El gerent de Lloret Turisme, Maurici Carbó, explica que el Nòrdic Walking (o marxa nòrdica) és "una realitat" a Lloret. S’ha treballat a tres nivells: s’han format monitors sobre aquesta pràctica esportiva, s’ha ofert formació a empresaris per poder atraure aquest tipus de turisme i s’estan senyalitzant itineraris entre els camins del municipi.

 

Aquesta darrera acció estarà enllestida "en poques setmanes", segons Lloret Turisme. L’organisme afegeix que en el futur programarà sortides per a practicar la marxa nòrdica en camins lloretencs.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.