L’alcalde de Lloret, Xavier Crespo, s’ha incorporat avui a la seva feina de l’ajuntament, després d’estar de baixa tres mesos per raons de salut. Assegura que es troba "millor que mai" i que torna a l’alcaldia en plena forma. També assenyala que, en el temps en què ha estat allunyat de la primera línia de la política local, Lloret ha continuat amb el seu "ritme" habitual.
Pel que als projectes que té pendents la vila, n’ha destacat uns quants. Per exemple, el de la piscina municipal coberta, que espera que aviat torni a sortir a licitació. O bé un altre de més ambiciós, complexe i que fa temps que s'arrossega, la nova façana marítima.
Xavier Crespo ha assegurat que entre enguany i el 2010 a Lloret es faran un seguit d’obres públiques. Ha afegit que l’ajuntament ha de saber encara què aporten certes administracions, com per exemple la Generalitat amb el teatre o la llar d’infants Els Pops. Ha esmentat també la nova escola-institut que s’ha de construir al barri de Fenals, la nova residència per la gent gran o la caserna de la policia local.
Com dèiem, projectes, iniciatives, que Lloret té pendents i que l’alcalde espera que es vagin concretant en els propers mesos i anys.
