Quatre detinguts per gestionar dos laboratoris de fabricació de cocaïna

L’operació l’ha dut a terme la Guàrdia Civil amb l’ajuda de la Policia Local.

Material comissat

Detenen quatre persones i desmantellen dos laboratoris de fabricació de cocaïna a Lloret de Mar.

L’operació l’ha dut a terme la Guàrdia Civil amb l’ajuda de la Policia Local. Els destinguts són 4 persones, d’entre 25 i 55 anys, de nacionalitat espanyola.

L’operació conjunta, anomenada ‘Escamarlà’, va arrencar el passat mes de novembre. Va ser arran de diverses investigacions policials, que havien descobert que un grup d’individus es dedicada a subministrar cocaïna a locals de Lloret.

Els detinguts prenien mesures de seguretat per no ser descoberts. El passat dia 15 de maig els policies van registrar un habitatge i tres garatges on van trobar, entre altres elements, un quilo de cocaïna, tres premses artesanals i 600 euros en efectiu.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.