Blanco queda tercer, a només dos segons del guanyador, als 5km d’Eivissa

En altres esports: derrota d'hoquei i futbol; i victòria en futbol femení, futbol sala i volei. El sènior femení del Bàsquet Lloret ha ajornat el partit.

Blanco a Eivissa

En atletisme, José Luis Blanco (La Sansi) va pujar al podi dels 5km d’Eivissa, disputats aquest diumenge a Sant Antoni. La cursa es va decidir en els darrers metres, amb un sprint final molt ajustat. Blanco va liderar la cursa durant gairebé tot el recorregut i va fer una marca de 15 minuts i 52 segons. Es va quedar a només dos segons del guanyador, que va ser el marroquí Youssef Fateh. La plata va ser per Hugo Rodríguez. En dones, victòria per la polonesa Izabela Parszczynska, seguida per Raquel Landin i Indre Barkute.

Seguim amb el repàs de la jornada amb el Club Hoquei Lloret, que va caure derrotat a casa contra l’Alcobendas. El resultat va ser de 3-4. Els homes de Manel Barceló van començar guanyant però no van saber administrar l’avantatge momentani de 2-0. Els visitants, en 5 minuts, van donar la volta al partit. Els anotadors lloretencs van ser David Plaza, per partida doble, i Àlex Grau.

El Club de Futbol Lloret també va perdre. Va ser per 5-3, en el derbi gironí de la Primera Catalana davant del Girona “B”. Els lloretencs van marxar al descans amb un sever correctiu de 4-0 en contra i Edu Urdiales va decidir fer, al descans, els 5 canvis permesos pel reglament d’una sola vegada. El Lloret va retallar diferències amb els gols de Bader i Gusmani, però els rivals van fer el cinquè en el tram final. En el temps afegit, de nou Bader, en un llançament de falta, va tancar el partit amb el definitiu 5-3.

En la Tercera Catalana de futbol, la Penya Barcelonista va vèncer al camp de La Salle per 1-2, mentre que el Club de Futbol Lloret “B” va ajornar el seu partit davant del Sporting Vidrerenca.

Canviem d’esport. El Lloret Esportiu Futbol Sala va aconseguir la segona victòria de la temporada. Els lloretencs van superar, a casa, la Unión Llagostense, per 6-4. Aquest resultats els col·loca en els llocs capdavanters de la classificació, compartint lideratge amb l’Escola Pia de Mataró.

D’altra banda, el Club Volei Lloret va tornar a guanyar. Les lloretenques van sumar el segon triomf en competició oficial després de guanyar per un clar 0-3, a la pista del Tiana. Els parcials van ser molt contundents: 8-25, 16-25 i 8-25.

Per últim, expliquem que el sènior femení del Bàsquet Lloret no va jugar. El partit que havia de disputar a la pista del Fontajau va quedar ajornat.

El Club de Futbol Lloret estrena la temporada amb una important victòria contra el Palamós (2-0)

En canvi, el Bàsquet Lloret masculí ha encaixat una nova derrota, aquest cop contra el Sant Cugat (55-77).

Daniela Guillén fa història: la lloretenca es proclama campiona del món de motocròs

Amb només 20 anys, es converteix en la primera pilot espanyola de la història que aconsegueix el títol mundial.

El Lloret afronta la temporada amb la mirada posada en el play-off

El Club Futbol Lloret debuta a la lliga aquest dissabte, a les sis de la tarda, al camp municipal d'esports

Marc Córdoba, l’únic lloretenc que participarà a les Skate Series

Ho farà en la modalitat roller i, a més, s'ha encarregat de muntar la gran rampa vertical.