El Lloret de futbol, que és tercer, vol seguir amb la bona ratxa de resultats

El volei segueix primer. El Lloret Esportiu Futbol Sala vol sumar tres punts per acostar-se al líder. El Club Unió Futbol Sala és setè i el Bàsquet Lloret vol tornar a guanyar després de dues derrotes.

Bader en imatge d'arxiu

El Club de Futbol Lloret vol allargar la seva bona dinàmica de resultats. De moment, els lloretencs han sumat 10 punts dels últims 12 que s’han disputat i s’han col•locat en el tercer lloc de la classificació. Aquesta jornada, visitaran el camp del penúltim, la Unió Esportiva Tona. Serà aquest diumenge, a tres quarts de 12 del matí. Per aquesta cita, l’entrenador, Edu Urdiales, recuperarà el central Edu Poderoso. Per contra, no podrà comptar amb el golejador de l’equip, Bader, que va veure la cinquena targeta groga en el darrer partit, ni amb Aniol Ekai, que va ser expulsat.

En futbol sala, el Club Unió Futbol Sala Lloret es desplaçarà a la pista de l’actual líder de la Divisió d’Honor, el Rubí. Els homes que entrena Jordi Castejón jugaran aquest dissabte, a partir d’un quart de 7 de la tarda. Mentre el conjunt vallesà ho ha guanyat tot, els lloretencs són setens, amb 7 punts, després de les primeres quatre jornades de competició.

Per la seva part, el Lloret Esportiu Futbol Sala vol seguir sumant de tres en tres per enxampar el primer classificat. Aquest diumenge, a dos quarts de 6 de la tarda, jugarà a casa contra l’Escola Pia Santa Anna de Mataró. Tots dos equips tenen 13 punts. Els lloretencs són tercers i els mataronins, segons.

Més cites. El sènior femení del Bàsquet Lloret vol retornar al camí de les victòries, després de dues derrotes consecutives. Les lloretenques rebran un equip de la part baixa, l’Escala. Serà aquest dissabte, a partir de dos quarts de 8 del vespre, en el Pavelló del Molí.

Per últim, expliquem que el Club Volei Lloret tornarà a la competició després d’una setmana de descans. Les jugadores d’Andrés Aristegui, que lideren la classificació, rebran el Sant Pere Pescador. Serà aquest dissabte, a les 6 de la tarda, en el Pavelló del Molí.

El Club Hoquei Lloret no jugarà. Hi ha jornada de descans en l’OK Lliga.

El Club de Futbol Lloret estrena la temporada amb una important victòria contra el Palamós (2-0)

En canvi, el Bàsquet Lloret masculí ha encaixat una nova derrota, aquest cop contra el Sant Cugat (55-77).

Daniela Guillén fa història: la lloretenca es proclama campiona del món de motocròs

Amb només 20 anys, es converteix en la primera pilot espanyola de la història que aconsegueix el títol mundial.

El Lloret afronta la temporada amb la mirada posada en el play-off

El Club Futbol Lloret debuta a la lliga aquest dissabte, a les sis de la tarda, al camp municipal d'esports

Marc Córdoba, l’únic lloretenc que participarà a les Skate Series

Ho farà en la modalitat roller i, a més, s'ha encarregat de muntar la gran rampa vertical.