L’atleta Eva Arias, amb residència a Lloret, medalla d’or al Campionat del Món Màster

A més a més, ahir va aconseguir una nova victòria. Va ser en els 5 quilòmetres de La Sansi de Bellaterra, una cursa organitzada per l'atleta lloretenc José Luis Blanco.

Eva Arias amb la medalla

Eva Arias
L’atleta Eva Arias, amb residència a Lloret, medalla d’or al Campionat del Món Màster

00:00



Eva Arias ha guanyat la medalla d’or al Campionat del Món en categoria màster, és a dir, de 35 a 40 anys. L’atleta gallega, amb residència a Lloret de Mar, amb 38 anys, va ser la més ràpida en la prova dels 2.000 metres obstacles, disputada divendres passat. Ella mateixa explica que l’objectiu era fer podi i la cursa li va sortir molt bé.

Era la primera competició de l’atleta internacional després de descansar una temporada sencera; cosa que no havia fet des que va iniciar-se en el món de l’atletisme amb vuit anys. En la prova de divendres passat, va obtenir una marca de 6 minuts i 51 segons. Una dada que deixa en segon terme, perquè sap que pot aconseguir millorar-la, però l’important era guanyar la cursa.

La gallega, que sovint passa temporades entrenant a la seva residència de Lloret, creu que aquesta victòria en el Mundial li puja la moral, després que el seleccionador gallec decidís no convocar-la per al torneig de federacions, malgrat tenir la millor marca de la comunitat en els 3.000 obstacles.

A més a més, ahir va aconseguir una nova victòria. Va ser en els 5 quilòmetres de La Sansi de Bellaterra, una cursa organitzada per l’atleta lloretenc José Luis Blanco.

Eva Arias, que té el rècord de Catalunya absolut en els 3.000 metres obstacles i en els 5 quilòmetres ruta, va ser la més ràpida ahir a la cursa de la Diada, amb un temps de 18 minuts i 48 segons.

L’andalús Carlos Rodríguez amb 16 minuts 25 segons va guanyar en categoria masculina. I en les curses de 10 quilòmetres, els guanyadors van ser Guillem Fernández i Gemma Diaz.

El Club de Futbol Lloret estrena la temporada amb una important victòria contra el Palamós (2-0)

En canvi, el Bàsquet Lloret masculí ha encaixat una nova derrota, aquest cop contra el Sant Cugat (55-77).

Daniela Guillén fa història: la lloretenca es proclama campiona del món de motocròs

Amb només 20 anys, es converteix en la primera pilot espanyola de la història que aconsegueix el títol mundial.

El Lloret afronta la temporada amb la mirada posada en el play-off

El Club Futbol Lloret debuta a la lliga aquest dissabte, a les sis de la tarda, al camp municipal d'esports

Marc Córdoba, l’únic lloretenc que participarà a les Skate Series

Ho farà en la modalitat roller i, a més, s'ha encarregat de muntar la gran rampa vertical.