El Club Futbol Lloret se situa 2n de la Primera Catalana després de guanyar el Banyoles

El Club Voleibol Lloret ha aconseguit l'ascens en les categories juvenil i cadet, el Club Hoquei Lloret comença l'OK Lliga amb derrota i Blanco guanya la Global Energy Race de Badalona.

Les noies del Volei celebrant l'ascens

Albert Batllosera, Josua Pérez, Júlia Saiz, Martina Ferrer i José Luís Blanco
El Club Futbol Lloret se situa 2n de la Primera Catalana després de guanyar el Banyoles

00:00



El Club de Futbol Lloret ha aconseguit aquesta jornada una nova victòria. Va ser dissabte, per 2-1, davant del Banyoles, amb remuntada inclosa. En el primer temps, els visitants van avançar-se per mitjà de Sergi Ferrusola però els lloretencs ho van solucionar a la represa. Marc Vilà, en el 59′, i Adrián Expósito, quan faltaven 3 minuts per acabar, van fer els gols de la remuntada.

L’entrenador, Albert Batllosera, reconeix que no van estar encertats a la primera part, però considera que els canvis en el segon temps van servir per guanyar. L’equip suma 10 punts dels últims 12 que s’han disputat. Ara mateix, se situa en el segon lloc de la classificació.

Seguim el repàs amb el Club Hoquei Lloret, que va caure derrotat davant del Calafell, per 3-5, en la primera jornada de l’OK Lliga. 

El Club Hoquei Lloret ha començat la lliga amb una derrota

Els visitants es van avançar en el primer temps, però els lloretencs van aconseguir remuntar de manera momentània amb els gols de David Plaza i una de les noves incorporacions, Moi Aguirre. El Calafell, però, es va mostrar molt efectiu en el segon temps i va marxar de Lloret amb els tres punts. Els locals només van poder retallar diferències amb una diana d’Àlex Grau. El president de l’entitat, Josua Pérez, lamenta les ocasions perdonades. L’equip, després de la primera jornada, és catorzè a la classificació.

Per la seva part, el Club Volei Lloret ha aconseguit l’ascens amb dos equips de la base aquest cap de setmana. Els conjunts cadet i el juvenil, que ahir van disputar els playoff contra el Bordils, jugaran aquesta temporada a la màxima categoria, la Primera Divisió. La cadet Júlia Saiz i la juvenil Martina Ferrer valoren de manera positiva aquestes fites.

I acabem el repàs a la jornada esportiva amb atletisme. José Luis Blanco va guanyar els 5 quilòmetres de la Global Energy Race de Badalona. El corredor de La Sansi es va imposar amb un temps de 16 minuts i 5 segons, per davant de Driss Lakhaouaja.

Blanco guanya la Global Energy Race Bimbo de Badalona 2018En la prova dels 10 quilòmetres, el guanyador, en homes, va ser el marroquí Mohamed El Ghazouany, amb una marca de 32 minuts i 30 segons, mentre que en dones el triomf va ser per Natalia Winnicka, amb 42 minuts i 16 segons. Va ser una cita que va reunir 3.300 participants.

El Club de Futbol Lloret estrena la temporada amb una important victòria contra el Palamós (2-0)

En canvi, el Bàsquet Lloret masculí ha encaixat una nova derrota, aquest cop contra el Sant Cugat (55-77).

Daniela Guillén fa història: la lloretenca es proclama campiona del món de motocròs

Amb només 20 anys, es converteix en la primera pilot espanyola de la història que aconsegueix el títol mundial.

El Lloret afronta la temporada amb la mirada posada en el play-off

El Club Futbol Lloret debuta a la lliga aquest dissabte, a les sis de la tarda, al camp municipal d'esports

Marc Córdoba, l’únic lloretenc que participarà a les Skate Series

Ho farà en la modalitat roller i, a més, s'ha encarregat de muntar la gran rampa vertical.