Acte reivindicatiu per celebrar l’obertura de les urgències nocturnes i reclamar-les tot l’any

Serà el proper 20 de juny, organitzat per l'Ajuntament i les associacions de veïns.

La plaça on es farà l'acte

Jaume Dulsat
Acte reivindicatiu per celebrar l’obertura de les urgències nocturnes i reclamar-les tot l’any

00:00



L’Ajuntament i les associacions de veïns de Lloret organitzen un acte reivindicatiu dilluns vinent al vespre per celebrar que tornen a obrir les urgències nocturnes al CAP del carrer Girona durant l’estiu i per demanar que el servei es mantingui obert durant tot l’any.

L’alcalde, Jaume Dulsat, ha explicat que hi haurà música, coca i activitats variades, amb jocs inflables per als més petits. I, a la vegada, se seguiran recollint signatures i es llegirà un manifest per reclamar que Lloret necessita tenir el CAP obert a la nit els dotze mesos de l’any.

Tot i així, l’alcalde ha insistit en què es vol fer un acte en positiu perquè la Generalitat està a l’espera de rebre un estudi que marcarà quins municipis haurien de tenir el servei d’urgències nocturnes durant tot l’any i l’Ajuntament esperarà a veure si hi apareix Lloret. Tot i que l’estudi no és vinculant, Dulsat creu que el Govern català el tindrà en compte.

Si no hi ha res de nou, les urgències nocturnes estaran obertes a l’ambulatori del carrer Girona fins a mitjan setembre. L’alcalde assegura que si després la Generalitat les torna a tancar, l’Ajuntament plantejarà mesures dràstiques per reclamar el servei.

Les urgències tornaran a obrir les 24 hores al dia a partir de dilluns vinent, dia 20, i l’acte reivindicatiu serà el mateix dilluns, a dos quarts de vuit del vespre, a la plaça de davant del CAP.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.