Aturem la C-32 vol finançar una campanya informativa a través del micromecenatge

Es demanen donatius d'entre 5 i 30 euros a canvi de diferents obsequis, a través de la pàgina aturemc32.org.

Entrega de la Flameta

Jordi Gaitan
Aturem la C-32 vol finançar una campanya informativa a través del micromecenatge

00:00



La plataforma Aturem la C-32 vol recollir 3.000 euros amb 40 dies per finançar la campanya informativa sobre les alternatives que hi ha a l’arribada de l’autopista a Lloret. Amb aquesta finalitat avui ha impulsat una iniciativa de micromecenatge, en què demana a la població que faci donatius d’entre cinc i trenta euros, a canvi de diferents obsequis, com una xapa, una samarreta o una sessió guiada d’snorkel a la platja de Fenals amb la Casa del Mar.

Un portaveu de la plataforma, Jordi Gaitan, explica que els diners són únicament per poder fer una bona campanya amb l’objectiu de fer arribar a la ciutadania tota la informació sobre el projecte de la C-32 i les alternatives que l’entitat considera més viables, sobretot a nivell ambiental.

Qui vulgui col•laborar en la campanya de micromecenatge, pot fer-ho a través de la pàgina web de la plataforma.

Precisament, la defensa del territori que fa la plataforma l’ha portat a rebre un reconeixement per part de l’entitat Es Viver de Blanes, que per la revetlla de Sant Joan li va fer entrega de La Flameta. Un reconeixement que dóna forces a la plataforma per seguir treballant.

Aturem la C-32 ha aconseguit més de 3.000 signatures i el suport d’una trentena d’entitats de Lloret, Blanes i voltants.

El primer objectiu de la plataforma és aturar el projecte que la Generalitat té previst que comenci a executar-se al setembre. Un cop aconseguida la moratòria, si encara no ho han fet, es reclamarà als dos ajuntaments que convoquin una consulta ciutadana per saber l’opinió dels veïns. En aquest sentit, Gaitan ha explicat que, tot i que abans de les eleccions la moció per convocar la consulta es va tombar a Blanes, la previsió és que s’aprovi aviat.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.