25 C
Blanes

El dinar d’homenatge a la gent gran reuneix 900 persones avui a Lloret de Mar

Amb el reconeixement a Fernando Fernández, de 95 anys, i a Joana Cuadrado, de 91 anys, usuaris del Casal.

El 45è dinar d'homenatge a la gent gran, avui al Evenia.
El 45è dinar d'homenatge a la gent gran, avui al Evenia.
Carlos Clos

Unes 900 persones en el dinar d’homenatge avui a la Gent Gran de Lloret de Mar, amb el reconeixement a dues persones del col·lectiu: Fernando Fernández, de 95 anys, i Joana Cuadrado, de 91 anys. Se’ls ha triat per l’edat i per la seva vinculació al Casal de la Gent Gran, del qual en són usuaris des de fa 18 i 31 anys, respectivament.

En Fernando -nascut a Sevilla i va venir a viure a Lloret l’any 1966- juga al dòmino i al billar. Fa partides al Casal després de dinar, on hi menja cada dia des de fa 18 anys, acompanyat del seu fill Fernando. La Joana -nascuda a Setcases i va venir a viure a la vila l’any 1962- li agrada cosir, fer manualitats i ballar. Ve a dinar al Casal amb el seu fill Paulino.

homenatge gent gran 2

Carlos Clos, regidor del Casal, assenyala que aquest dinar d’homenage sempre compta amb un “gran ambient, és un dia especial que reuneix molta gent”. Ha volgut destacar “el dia a dia del casal: hi ha moltes activitats, de country, coral, balls dels diumenges, …”.

Es tracta de la 45a edició d’un acte molt especial, esperat i emotiu amb què el Casal Municipal de la Gent Gran se suma a la Festa Major de Sant Romà, amb aquest àpat a l’hotel Evenia on ocupa diverses sales. Donat l’èxit que té el dinar, es limita la participació a les persones majors de 70 anys.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.