L’Associació de Veïnes i Veïns de Lloret de Dalt organitzen un recapte d’aliments del 4 al 7 de novembre. La iniciativa solidària es fa en benefici del Centre de Distribució d’Aliments de la vila -gestionat per Càritas- i es fa una crida a la participació.
Fan falta els aliments següents:
Cistell bàsic: arròs, pasta, llegums, conserves, oli, llet, etc.
Higiene personal: gel, xampú, pasta dentífrica, raspalls de dents, etc.
Aliments infantils: farinetes (potitos), cereals, iogurts, llet per a nounats, etc.
Higiene infantil: bolquers, tovalloletes humides, etc.
Productes nadalencs: torrons, neules, xocolata, etc.

Lluís Cruz, president de l’Associació de Veïnes i Veïns de Lloret de Dalt, subratlla que «moltes famílies pateixen les conseqüències socials i econòmiques de la pandèmia, i per això hem volgut consolidar el recapte d’aliments dins les activitats regulars de l’associació». Afegeix que és un compromís adquirit pels veïns en la darrera assemblea ordinària.

Aquesta és la segona edició del recapte solidari a càrrec dels veïns de Lloret de Dalt. L’any passat es van reunir 17 caixes amb productes alimentaris i d’higiene.
La campanya d’enguany s’allarga els dies 4, 5, 6, i 7 de novembre (17 a 20h), al punt habilitat per recollir els aliments al carrer Serra del Berguedà, 17, al barri de Lloret de Dalt.
Més info, en l’enllaç Veïnes i Veïns de Lloret de Dalt.
