10.5 C
Lloret de Mar

Lloret de Mar reunirà 400 policies de tot el món

El congrés està organitzat per l'Associació de Policies Internacional (IPA), amb representants de prop de 70 països.

L'associació internacional de policies a Itàlia
L'associació internacional de policies a Itàlia

Darreres Notícies

Lloret de Mar serà la seu d’una trobada de policies de tot el món a principis del mes d’octubre. El congrés, que tindrà lloc a l’hotel Evenia, reunirà fins a 400 agents de prop de 70 països.

servicios profesionales jimenez

Joan Carles Molinero, comissari del club esportiu dels Mossos d’Esquadra i un dels membres de l’organització, assenyala que “hi haurà representants de 68 països, entre 350 i 400 policies durant una setmana, compartint aspectes organitzatius”.

IPA 1
Representants catalans i espanyola de IPA als EUA.

La trobada reunirà policies locals d’arreu, així com Mossos d’Esquadra, Policia Nacional i Guàrdia Civil o la Ertzaintza, entre altres cossos de seguretat. Hi haurà representants de tots els països europeus i altres continents, com també dels Estats Units i Japó.

És el primer cop que aquest congrés a càrrec de l’Associació Internacional de Policies (IPA) es duu a terme a l’Estat Espanyol. La 65a edició s’ha previst del 3 al 9 d’octubre a l’hotel Evenia de la destinació, amb excursions a Barcelona, Girona o el Museu Dalí.

spot_img

El + Vist