Promoure el civisme i la bona conducta. Aquest és l'objectiu de la campanya "Maximum Fun, minimum disturbance" que la FECASARM, la patronal de l'oci nocturn a Catalunya, tira endavant per segon any consecutiu.
El secretari general de la FECASARM, Joaquim Boadas, considera que aquest tipus d'accions s'haurien de repetir durant tot l'any però reconeix també que la major part de les activitats nocturnes es desenvolupen amb total normalitat i sense incidents.
Demà dissabte la campanya "Màxima diversió, mínima molèstia" arriba a Lloret de Mar i ho fa en forma de cartells informatius que es repartiran pels establiments adherits a l'associació de bars i restaurants de la vila i a través de polseres que es repartiran demà entre els turistes estrangers.
Un total de dues mil polseres que s'han fabricat només per aquesta ocasió. Manel Casademont, president de l'associació de bars i restaurants de Lloret, ens ha explicat que la campanya se centra en els turistes estrangers que visiten Lloret perquè es conscienciïn de que es poden divertir respectant als altres. En aquest sentit ha destacat que, a banda de casos excepcionals, el sector de l'oci nocturn de Lloret de Mar està unit i funciona bastant bé.
Declaracions de Joaquim Boadas i Manel Casademont.
