8.2 C
Blanes
Un mosquit tigre

Mosquito Alert muntarà un estand didàctic per donar informació sobre el mosquit tigre

N'explicarà els efectes i maneres de detectar-lo i prevenir-lo. La parada es muntarà a la plaça de l’Església aquest diumenge, de 10 a 14 hores.

Un mosquit tigre

Darreres Notícies

Coincidint amb la Festa Major de Sant Romà, aquest diumenge Mosquito Alert muntarà un estand informatiu a la plaça de l’església per, d’una manera amena i didàctica, donar tots els detalls sobre el mosquit tigre, els seus efectes i maneres de detectar-lo i prevenir-lo.

Consells a tenir en compte (Mosquito Alert)

Santi Escartín, cap de l’àrea educativa de Mosquito Alert, explica que la iniciativa s’adreça a un públic familiar, amb infants a partir dels cinc anys. Sobre el mosquit tigre, el biòleg apunta que presenta dos aspectes preocupants: està molt urbanitzat i transmet malalties.

La parada de Mosquito Alert es muntarà a la plaça de l’Església aquest diumenge, de deu del matí a dues de la tarda. En aquest mateix espai es farà la plantada de gegants entre dos quarts de deu i dos quarts de dotze.

L’activitat de Mosquito Alert s’emmarca dins del Mes de Ciència Ciutadana i Medi Ambient, que ha organitzat el Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat. És una de les moltes activitats que es duen a terme aquests dies arreu del territori.

Més notícies

spot_img

Darreres Notícies

El + Vist