Els organitzadors de l’SportsVest renuncien a portar més joves a Lloret aquesta temporada

L'Ajuntament s'ha reunit amb els organitzadors diverses vegades per recordar-los que cal complir les ordenances de civisme i que aquesta activitat no és benvinguda a Lloret.

Imatge d'SportsVest

Els organitzadors d’SportsVest han suspès part de l’activitat programada. Segons l’Agència Catalana de Notícies (ACN), la previsió era portar fins a 1.800 estudiants britànics en tres tongades diferents al llarg del mes d’abril.

L’esdeveniment, que fa 15 anys que s’organitza a Lloret, es ven com una proposta per compaginar la pràctica de l’esport i l’oci nocturn. Des de l’Ajuntament, però, han fet pressió i s’han reunit nombroses vegades amb l’organització per recordar-li que cal complir les ordenances de civisme i també per comunicar-li que és una activitat que no està en la línia del turisme que vol Lloret de Mar.

Després d’aquestes reunions, en què també ha participat la Policia Local, l’organització ha renunciat a portar els últims estudiants a Lloret, que havien d’arribar Dilluns de Pasqua, 17 d’abril. Aquest mateix dimecres, l’alcalde, Jaume Dulsat, ha enviat una carta als promotors privats de l’SportsVest per insistir en que no volen que tornin.

L’SportsVest és una activitat que, sota la bandera de l’esport, porta centenars d’estudiants britànics a Lloret de Mar que omplen de nit les discoteques i bars. De fet, al web de l’esdeveniment s’inclou informació de les activitats esportives però es dedica bona part de la informació a detallar l’oferta d’oci nocturn exclusiva per als participants.

La policia ha recollit algunes queixes de veïns per comportaments incívics dels joves estudiants i des de l’ajuntament fa temps que treballen per evitar que la iniciativa, que és 100% privada, torni al municipi.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.