S’administren 402 dosis en la Marató de Vacunació sense cita prèvia, aquest dissabte a Lloret de Mar. Ha estat la quarta jornada d’aquestes característiques que s’ha fet a la vila. En aquesta ocasió, s’ha adreçat als majors de 12 anys.
La Marató també s’ha obert als menors de 65 anys que feia almenys 2 mesos que havien passat la Covid. Això ha estat així després del canvi de protocol que ha fet el Departament de Salut, amb l’objectiu d’avançar la vacunació amb pauta completa.
Roser Ribas, infermera del CAP de Lloret, en fa una valoració positiva, tot i que les expectatives eren més elevades. Argumenta que la baixa participació es deu a que la gent està enfeinada treballant o bé de vacances.
Fins ara, aquestes persones havien d’esperar mig any per rebre una única dosi de la vacuna i quedar immunitzades. A partir d’ara, poden rebre-la dos mesos després d’haver superat la malaltia.
La Biblioteca Municipal ha estat, de nou, la seu de la Marató de Vacunació sense cita prèvia que, com diem, ha administrat 402 dosis, lluny de les 1.000 que s’esperava injectar. La majoria de persones que s’han vacunat han estat famílies senceres, amb els pares i els fills.