Els Mossos d’Esquadra han detingut la filla de la veïna de Lloret que el seu gendre va agredir dissabte. Segons la investigació de la policia catalana, la filla hauria participat en l’agressió que va enviar la víctima a la UCI.
Tant ella com el seu home, que arrossega nombrosos antecedents, passaran a disposició judicial avui mateix.
Recordem que dissabte, la policia ja va arrestar el gendre, de 33 anys, per atonyinar la dona i colpejar-li el cap amb un objecte contundent. En un primer moment, la filla va intentar exculpar el detingut, dient que la seva mare havia caigut per les escales. Però després que els metges del Trueta examinessin la dona, de seguida van veure que les lesions que presentava eren incompatibles amb aquesta versió. Entre d’altres, la dona tenia cops al cap, a la cara i als ulls, i va haver d’ingressar a la UCI per traumatisme cranioencefàlic.
Tot sembla indicar que l’home, que és de nacionalitat espanyola i que arrossega més d’una vintena d’antecedents, va colpejar la sogra amb un objecte contundent. Després de detenir-lo, els mossos van obrir una investigació i avui també han detingut la seva dona i filla de la víctima, que creuen que va tenir un paper actiu en l’atac. La noia té 30 anys i, igual que la mare, és de procedència txeca.
