L’Ajuntament segurament ampliarà a altres aparcaments el Parkimeter

La pàgina web parkimeter.es permet reservar una plaça en els aparcaments municipals de Costa d'en Carbonell i de la zona esportiva.

parkimeter.es

Albert Robert
L’Ajuntament segurament ampliarà a altres aparcaments el Parkimeter

00:00



Com a regidor de mobilitat, Albert Robert ha parlat de l’adhesió de Lloret a la pàgina web Parkimeter, que permet reservar una plaça d’aparcament en un pàrquing municipal.

De moment, s’aplica als pàrquings de Costa d’en Carbonell i de la zona esportiva (ubicat a l’antiga plaça de toros), però, com que la iniciativa té demanda, la idea segurament serà ampliar-ho a altres aparcaments.

Per fer la reserva cal connectar-se a la pàgina web www.parkimeter.es.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.