L’Ajuntament contractarà onze persones aturades durant sis mesos a través del SOC

La iniciativa s'adreça a residents lloretencs, majoritàriament majors de 45 anys, que ja no rebin cap tipus de prestació.

Façana de l'Ajuntament de Lloret

Lluïsa Baltrons
L’Ajuntament contractarà onze persones aturades durant sis mesos a través del SOC

00:00



L’Ajuntament de Lloret de Mar contractarà onze persones aturades durant un període de 6 mesos, a través d’un programa del Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC). La finalitat és afavorir la inserció laboral i millorar l’ocupabilitat de les persones que no tenen feina.

La iniciativa s’adreça a residents lloretencs, majoritàriament majors de 45 anys, que ja no rebin cap tipus de prestació. Aquestes onze persones faran feines relacionades amb tasques de jardineria i manteniment al municipi. La regidora de Serveis Centrals, Lluïsa Baltrons, destaca que durant aquests mesos «a més de l’experiència laboral, aquestes persones rebran una acció formativa de 120 hores, que els permetrà obtenir un certificat de professionalitat». 

Els candidats que reuneixin els requisits del programa han de formalitzar els tràmits al Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC), que està ubicat a Blanes. La data límit és el 15 d’octubre.

Un cop superada aquesta gestió, la secció de Recursos Humans de l’Ajuntament serà qui faci la selecció dels treballadors. L’activitat laboral la començaran l’1 de novembre i treballaran durant sis mesos fins el 30 d’abril, a jornada completa.

La iniciativa té un cost de poc més 95.000 euros. El consistori lloretenc, però, no haurà d’aportar ni un euro perquè, com ha passat altres anys, ha rebut la subvenció del govern català que permet executar aquest projecte anomenat “Treball i formació”.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.