Aquest dissabte s’inaugura el nou bar de la Biblioteca

La Barra de la Biblioteca ja està oberta, però la inauguració és aquest dissabte a les onze del matí.

La Barra de la Biblioteca

Josep Llirinós
Aquest dissabte s’inaugura el nou bar de la Biblioteca

00:00



La Biblioteca de Lloret de Mar incorpora de nou el servei de bar, després d’estar tancat durant un temps.

Amb el nom de La Barra de la Biblioteca, ja ha obert portes i aquest dissabte al matí fa la inauguració, a partir de les onze.

El responsable és Josep Llirinós, que ha explicat que per ara ofereixen esmorzars, berenars i vermuts, però que properament esperen poder oferir dinars per als dies que la Biblioteca obre al migdia. A més, els clients tenen una targeta amb la qual per a cada deu cafès se’ls en dóna un de gratuït.

Josep Llirinós recorda que el bar de la biblioteca és un espai obert a tots els veïns i entitats locals. La inauguració d’aquest dissabte serà a les onze del matí.  

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.