Troben mort a Lloret un delinqüent reincident. Segons el Diari de Girona, l’exconvicte va fer anar de bòlit la Policia de Blanes a finals d’any perquè tenia una conducta molt violenta. El pare de l’home el va trobar dissabte passat estirat damunt del llit sense vida. Els Mossos d’Esquadra, que investiguen el succés, estan pendents que se li acabi de fer l’autòpsia a l’Institut de Medicina Legal de Girona, però tot apunta que l’home hauria mort per una sobredosi.
L’home, de 40 anys i nascut a Barcelona, era conegut per la zona i fins i tot fa pocs dies havia protagonitzat una baralla al barri de Fenals. Tot i així, on sobretot se’l coneixia era a Blanes, on al novembre va ser detingut cinc vegades en poc més d’un mes, la majoria dels cops per conducta violenta. A més a més, el 1995, amb 19 anys, va ser condemnat per homicidi després d’haver matat un vigilant d’un càmping de Santa Susanna. El seu historial és molt extens i també suma una detenció per homicidi frustrat quan tenia només 18 anys.
El Diari de Girona afegeix que quan se’l va detectar a Blanes, el mes d’abril passat, solia anar amb una crossa i provocava trencadisses, tirant motos per terra. En altres ocasions anava equipat amb un bat de beisbol o un ganivet. Va provocar des de lesions i molèsties a veïns fins a robatoris al centre de Blanes. El lloc de residència, però, el tenia a Lloret.
