27.2 C
Blanes

Els accessos al Turó Rodó s’adequaran a través d’un pla de millora i urbanització particular

L'espai, d'uns 10.000 metres quadrats, es divideix en cinc zones, una de les quals servirà d'accés al Turó Rodó, mentre que les altres seran o bé zones verdes o bé zones edificables.

Part superior de Sa Caleta
Part superior de Sa Caleta
Joan Bernat

La creació de zones verdes i l’adequació dels accessos al jaciment ibèric del Turó Rodó és el que permetrà el pla de millora urbana i el projecte d’urbanització de Sa Caleta aprovats a l’últim ple municipal. L’espai, d’uns 10.000 metres quadrats, es divideix en cinc zones, una de les quals servirà d’accés al Turó Rodó, mentre que les altres seran o bé zones verdes o bé zones edificables.

El regidor d’Urbanisme, Joan Bernat, ha explicat que és iniciativa d’un particular, que vol construir tres cases en aquesta zona de darrere de Sa Caleta. El cost de la urbanització, de 330.000 euros, aniran a càrrec del particular.

El que es va fer a l’últim ple va ser l’aprovació definitiva d’un projecte que es va impulsar fa un parell d’anys. El pla de millora va comptar amb el suport de tots els grups municipals, excepte d’ICV-EUiA i En Lloret Sí Se Puede, que es van abstenir. Des d’ICV – EUiA van argumentar que, tot i que es van posicionar en contra del POUM, consideren positiu que més del 60% de la superfície sigui zona verda.

D’altra banda, aquest 2018 s’ha dotat el departament de Medi Ambient d’una partida de 60.000 euros per millorar tota la zona de les escales de Sa Caleta.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.