Àlex Agúndez, de la Immaculada Concepció, crea una ‘app’ sobre les al·lèrgies

És un dels treballs de recerca de Batxillerat, exposats en públic el passat divendres al teatre.

Àlex Agúndez, Xavi Bascompte, Anna Pujadas, Berta Castro, Joel Bandrich, Jordi Juanola, Carla Riera, Nico Martínez, Paula Calveras
Àlex Agúndez, de la Immaculada Concepció, crea una ‘app’ sobre les al·lèrgies

00:00



Àlex Agúndez és alumne de la Immaculada Concepció, que ha creat una aplicació sobre les al·lèrgies. De moment, és un prototip amb finalitats didàctiques, però també conté jocs i tradueix en diferents idiomes les al·lèrgies que pateix una persona per poder-ho comunicar en cas de viatjar a l’estranger. Aquesta aplicació, que rep el nom de “AlergiApp‘, forma part del treball de recerca d’aquest jove, que la seva pròpia al·lèrgia als ous i altres aliments l’ha fet decantar per aquesta temàtica. El va presentar el passat divendres en el teatre, juntament amb altres treballs seleccionats. Plegats conformen una mostra sobre Segon de Batxillerat.

Xavi Bascompte ha centrat el seu treball de recerca en la musculació com a estil de vida. Anna Pujadas ha investigat sobre l’autisme. Berta Castro s’ha decantat per fer recerca sobre els beneficis de menjar iogurt. Joel Bandrich és un jove a qui apassionen els gossos. Per això, s’ha centrat en el vincle que es crea entre aquests animals i les persones. Jordi Juanola escala des que era petit. D’aquí, que el seu treball de recerca hagi estrat sobre l’art de l’escalada, com a entrenament físic i mental. A la Carla Riera sempre li ha agradat la polític. Per aquest motiu, ha investigat sobre el Senat. I ha arribat a la conclusió que el Senat a Espanya, tal com funciona, no serveix de res. Nico Martínez és un jove romàntic, que devora les novel·les d’aquest període literari, filosòfic i artístic de finals del segle XVIII a Anglaterra. Tot plegat, és el seu treball de recerca. La presentació de tots aquests treballs de recerca es va complementar amb una aplaudida actuació de dansa, a càrrec de l’alumna Paula Calveras. Aquest ha estat el seu treball de recerca.

La 5a mostra de treballs de recerca de l’escola Immaculada Concepció va tenir lloc el passat divendres, al teatre. Hi van assistir prop de 200 persones, entre alumnes de 4rt d’ESO, 1r i 2on de Batxillerat, professors i famílies.

El Club Futbol Sala Lloret cau derrotat per la mínima davant del Ràpid Santa Coloma (1-0)

Els lloretencs continuen sense trobar el camí de la victòria i se situen penúltims a la classificació, encara sense puntuar.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.