Aquesta tarda es fa la cloenda del projecte Rossinyol

Serà a dos quarts de sis a la sala d'actes de l'Ajuntament.

Presentació del Rossinyol

Aquesta tarda tindrà lloc l’acte de cloenda del Projecte Rossinyol. A partir de dos quarts de sis de la tarda, la Sala d’actes de l’Ajuntament serà l’escenari de la festa que posarà punt i final a la cinquena edició.

El projecte Rossinyol és una iniciativa que neix amb la voluntat d’establir una relació de diàleg entre estudiants universitaris i l’alumnat nouvingut dels centres educatius de Lloret de Mar. Els mentors que han col•laborat en aquesta iniciativa són universitaris de la UdG, ciutadans de Lloret de Mar i rodalies que han fet una tasca d’acompanyament a diversos estudiants del municipi. Enguany, en aquest projecte hi ha participat l’Escola Pere Torrent i l’Institut Rocagrossa.

L’objectiu és afavorir la integració social, cultural i lingüística dels estudiants, crear un sentiment d’arrelament al poble i fomentar l’ús de la llengua catalana. Per fer-ho possible, les parelles participants han visitat diferents indrets de la vila i han dut a terme diferents activitats culturals i lúdiques.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.