Aturem la C-32 i els Amics de Tossa s’uneixen per defensar el territori

Ara els esforços se centren, sobretot, en el rebuig a la prolongació de l'autopista C-32 fins a Lloret de Mar.

Eugènia Serrat
Aturem la C-32 i els Amics de Tossa s’uneixen per defensar el territori

00:00



La plataforma Aturem la C-32 i l’associació Amics de Tossa s’han unit per defensar plegats el territori i el patrimoni natural de la Selva marítima. Tot i que per ara el principal reclam és el rebuig a l’arribada de l’autopista a Lloret, la intenció a partir d’ara és sumar esforços sempre que hi hagi alguna amenaça pel medi ambient d’algun dels tres municipis. Ho ha apuntat la presidenta dels Amics de Tossa, Eugènia Serrat.

Pel que fa al prolongament de la C-32, les entitats ecologistes consideren que és una infraestructura del tot «innecessària» i critiquen que només servirà per impulsar la construcció de nous edificis i hotels i destruir paisatges verges.

En el cas concret de Tossa de Mar, Eugènia Serrat posa de manifest que, segons els estudis elaborats, el temps que es retallarà per arribar fins al poble serà de com a màxim deu minuts. Per tant, creu que no val la pena destrossar tants de paratges. A més, lamenta que millorar les connexions perjudicarà el municipi en diferents aspectes.

Les properes setmanes, les entitats ecologistes tenen previst dur a terme algunes accions de conscienciació de la ciutadania. Després aturaran les tasques fins al setembre.

Tot plegat es va presentar dissabte passat, en roda de premsa, a la Casa de la Cultura de Tossa de Mar.

El Club Futbol Sala Lloret cau derrotat per la mínima davant del Ràpid Santa Coloma (1-0)

Els lloretencs continuen sense trobar el camí de la victòria i se situen penúltims a la classificació, encara sense puntuar.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.