Un boletaire troba un cadàver penjat en estat avançat de descomposició

El mort és un home amb roba d’estiu, que penjava d’una corda molt llarga i que no duia cap tipus de documentació. L'Institut de Medicina Legal li farà l'autòpsia per intentar identificar-lo.

Lloc on s'ha trobat el cadàver.

Un boletaire ha trobat, aquest dijous al migdia, un cadàver penjat d’una alzina en un bosc de Lloret, entre cala Montgoda i cala Canyelles. Tal com explica El Punt Avui, el caçador de bolets va trucar a la policia des del lloc i els va indicar on era a través del geolocalitzador; tot i així, també els va haver d’alertar a crits perquè el trobessin, ja que era un lloc molt emboscat.

El cadàver és d’un home amb roba d’estiu, que penjava d’una corda molt llarga i que no duia cap tipus de documentació. El cos està en molt avançat estat de descomposició i es va traslladar a l’Institut de Medicina Legal per fer-li l’autòpsia per intentar identificar-lo. S’intentarà obtenir empremtes necrodactilars per comparar-les amb les d’un home que consta com a desaparegut a la zona fa setmanes. Si no és possible extreure empremtes s’hauran de fer proves d’ADN.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.