Bones valoracions del Foro Excelencia com a fòrum de valors i humanista

La consellera de Governació, Meritxell Borràs, va ser a l'acte de clausura de dissabte.

Meritxell Borràs, consellera de Governació

Meritxell Borràs, Jaume Dulsat, José Ramon Calvo i dos estudiants
Bones valoracions del Foro Excelencia com a fòrum de valors i humanista

00:00



El Foro Excelencia 2016 ha estat una veritable pràctica humanista. Així l’ha definit la consellera de Governació, Meritxell Borràs.

Ha estat a la clausura del fòrum, que s’ha fet aquest dissabte al teatre municipal de Lloret, on des de dimecres han fet conferències, tallers i actuacions més de 130 experts d’àmbits molt diversos.

Meritxell Borràs ha fet una valoració molt bona de l’esdeveniment, que ha estat un espai de debat sobre diferents temes, i ha felicitat tant els organitzadors com Lloret de Mar, per haver acollit un acte d’aquest nivell, que és un exemple que la destinació aposta per complementar l’oferta turística de sol i platja.

Per la seva banda, l’alcalde, Jaume Dulsat, va parlar del Foro Excelencia com al fòrum dels valors i també va destacar que la cita ha permès crear diàleg entre persones que d’altra manera no s’haurien trobat i ha remarcat que a banda de les conferències, també són molt interessant les coses paral•leles que permet el fòrum, com ara el conveni per fomentar el turisme astronòmic al Montsec. Dulsat també va aprofitar la seva intervenció per posar de relleu la tasca de Lloret per fomentar el turisme de congressos.

L’organitzador del Foro Excelencia, José Ramon Calvo, també fa una valoració molt positiva d’aquesta segona edició de l’esdeveniment. El que no va anar com esperava és el Miniforo, la prèvia del fòrum oberta als lloretencs de manera gratuïta. L’organitzador ha afegit que el futur del fòrum dependrà de com evolucioni l’escenari polític i econòmic.

També van ser presents a la clausura el president de l’Asociación Foro Excelencia, Lluís Pons, el president en funcions de la Diputació de Girona, Miquel Noguer, i el rector de la Universitat de Las Palmas, José Regidor.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.