Els convergents de la Selva volen un partit de ‘centre-centreesquerra’

Així ho han decidit a través de l'enquesta de l'anomenat 'Torn obert'.

Pere Vila
Els convergents de la Selva volen un partit de ‘centre-centreesquerra’

00:00



Els militants i simpatitzants de CDC a la comarca de la Selva volen un partit de «centre-centreesquerra».

Això diuen els resultats de les enquestes de l’anomenat Torn Obert, fetes a Lloret i arreu del territori. D’aquesta manera, els participants s’han pronunciat sobre ideologia, temes de país, àmbit social i organització del partit. El president de CDC a Girona, Pere Vila, ha explicat que el resultat de l’enquesta evidencia l’evolució que ha fet el partit des de la seva fundació.

L’enquesta constava de 90 preguntes sobre el model de ciutat que es vol, com es veu la gestió del govern i quina ha de ser la relació amb l’Estat espanyol, entre altres. La iniciativa del Torn Obert ha de servir per poder marcar les bases del que ha de ser la regeneració de CDC.

D’altra banda, Pere Vila ha opinat que CDC està completament a favor de fer una campanya electoral austera de cara al 26 de juny. Aquesta mateixa opinió l’han expressat diferents partits.

El Club Futbol Sala Lloret cau derrotat per la mínima davant del Ràpid Santa Coloma (1-0)

Els lloretencs continuen sense trobar el camí de la victòria i se situen penúltims a la classificació, encara sense puntuar.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.