El Banc dels Aliments demana voluntaris per al proper Gran Recapte

Els interessats en fer-se voluntaris, poden donar-se d’alta a la pàgina web del Gran Recapte.

Cartell

Frederic Gómez
El Banc dels Aliments demana voluntaris per al proper Gran Recapte

00:00



El Banc dels Aliments de les comarques de Girona fa una crida per aconseguir voluntaris per al Gran Recapte del 27 i 28 de novembre. L’entitat vol arribar als 4.000 per cobrir els més de 300 punts de recollida de menjar que hi haurà arreu del territori i necessita voluntaris, sobretot, per als municipis costaners, que és on hi ha més establiments que participen a la campanya. El missatge l’ha fet arribar el president del Banc dels Aliments de les comarques gironines, Frederic Gómez.

Els voluntaris es col•loquen a l’entrada dels supermercats per repartir les bosses als clients i recollir-les un cop plenes. A més, també calen coordinadors, que hi han de ser durant els dos dies de la campanya, i persones que ajudin a classificar els aliments al magatzem els dies posteriors.

A l’últim Gran Recapte es van recollir 536 tones d’aliments i l’objectiu, per aquesta vegada, seria arribar com a mínim a les 550. Tot i així, encara són insuficients per cobrir tota la demanda, ja que en total hi ha tres milions de quilos a repartir entre 38.000 persones.

En aquests moments, els aliments que més es necessiten són oli, llet, llegums cuits, conserves de peix i carn.

Aquest serà el setè any consecutiu que els Bancs d’Aliments de Catalunya organitzen el Gran Recapte. Al principi només es feia en terres catalanes, però els últims anys també s’hi han sumat la resta de l’Estat, Portugal, França, Polònia i Itàlia, que ho organitzen els mateixos dies.

Els interessats en fer-se voluntaris, poden donar-se d’alta a la pàgina web del Gran Recapte. Només cal tenir més de quinze anys i disposar de tres o quatre hores durant els dies 27 i 28 de novembre.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.