25 C
Blanes

El Clon Festival comptarà amb tributs a Queen, El Canto del Loco, Obrint Pas i U2

Tots els concerts es faran en dissabte, a les 22.30 hores, a la Roca d'en Maig, amb accés obert a tothom.

Concert tribut a Queen
Concert tribut a Queen
Cristian Fernández

Queen, El Canto del Loco, Obrint Pas i U2 són els grups a qui es farà tribut aquesta temporada al Clon Festival, que arriba ni més ni menys que a la 16a edició.

Tots els concerts es faran en dissabte, a dos quarts d’onze de la nit, a la Roca d’en Maig, amb accés obert a tothom. El cartell l’obre Show Must Go On, banda tribut a Queen, que actuarà el 6 de juliol. Seguirà el 20 de juliol amb DLocos, que homenatgen El Canto del Loco; el 3 d’agost el grup Seguirem farà un clon d’Obrint Pas; i es tancarà el 17 d’agost amb Please, que és la banda tribut oficial d’U2 a l’Estat espanyol. El regidor de Festes, Cristian Fernández, creu que és un cartell de molta qualitat.

Donada la proximitat amb la Festa Major de Santa Cristina, el concert del 20 de juliol, amb la banda tribut a El Canto del Loco, es complementarà amb el grup Freaky Sound Factory, que fa versions.

El dia abans, divendres 19, també a la Roca d’en Maig, es farà la sisena edició del concert d’Els Bucs del Puntet, amb les actuacions de tres grups locals: Maria Dolors, Rainyday i Scaramouche. Després, el lloretenc Julián Eusebio oferirà un tribut a Joaquín Sabina. Tot i així, el cap de setmana del 25 i 26 de juliol es faran més concerts de Festa Major, en aquest cas a Sa Caleta.

El Clon Festival, que celebra la 16a edició aquest estiu, és un cicle consolidat a Lloret de Mar i sempre aplega molt de públic, tant local com de proximitat i estranger.

Com dèiem, els primers en actuar seran Show Must Go On, que rendirà homenatge als mítics Queen. Lloret tornarà a viure les cançons més emblemàtiques de la banda britànica, amb imitacions dels seus components: Freddie Mercury, Brian May, Roger Taylor i John Deacon. Serà el 6 de juliol.

https://www.youtube.com/watch?v=_7_-bVrb5WQ

En la segona jornada, el 20 de juliol, pujaran a l’escenari els DLocos, per clonar El Canto del Loco, amb els temes més representatius del grup liderat per Dani Martín.

La tercera actuació del Clon Festival serà el 3 d’agost amb el grup Seguirem. Imitaran la banda valenciana Obrint Pas i portaran a la vila la seva música reivindicativa, que fusiona l’ska, el rock i alguns elements del punk.

I el festival posarà el punt final el 17 d’agost amb Please, la banda oficial d’U2 a l’Estat espanyol. Va ser nominat com a millor grup de versions durant els anys 2009 i 2010 en els Premis d’Artistes i Representants de Catalunya (Premis ARC).

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.