25 C
Blanes

El grup Bron Preu ja ha començat el procés de selecció de personal per al futur Esclat

Es creen 72 llocs de treball i la previsió és que obri portes el proper mes de novembre.

Logotip Esclat
Logotip Esclat
Jordi Orobitg

El grup Bon Preu ha començat el procés de selecció per al personal de l’hipermercat Esclat, que hi haurà al centre comercial en construcció a Sant Quirze. Un procés pel qual l’empresa fa servir el Servei d’Ocupació Municipal de Lloret de Mar (SOM). La finalitat és cobrir 72 llocs de feina, entre personal per a producte fresc, caixa, reposició, farmàcia i parafarmacia.

A través d’un seguit de requisits, el SOM ha proporcionat a Bon Preu un total de 180 candidatures que s’ajusten als perfils demanats. Aquests dies s’han fet trobades grupals i entrevistes personals amb els candidats, i s’ha obert de nou la convocatòria per qui es vulgui presentar per treballar a l’Esclat. Ho ha explicat el regidor de Promoció Econòmica, Jordi Orobitg. La previsió és que obri portes el proper mes de novembre.

Recordem que el centre comercial porta per nom PortaLloret. Segons fonts del grup Bon Preu, serà el centre comercial més gran de la Costa Brava, amb prop de 20.000 metres quadrats i més de 1.000 places d’aparcament. Jordi Orobitg està satisfet que l’equipament generi nous llocs de treball, que seran els 72 de l’Esclat i els que ofereixin la resta d’empreses que s’hi ubiquin. I, sense entrar a valorar el model comercial, espera que generi beneficis per al conjunt del municipi.

A la planta baixa hi va l’Esclat -que serà el més gran del litoral gironí- i la previsió és que la primera planta l’ocupin botigues diverses d’electrodomèstics, bricolatge i restauració, el nom de les quals encara no ha transcendit.

Al sector de Sant Quirze, a banda del centre comercial Portalloret i el supermercat LIDL, hi ha reservat un espai per a un equipament educatiu i per a dependències municipals.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.