25 C
Blanes

La biblioteca fa horari intensiu tot el gener per als alumnes que estan d’exàmens

La Biblioteca de Lloret ha modificat l'horari d’obertura durant aquest mes de gener, coincidint amb l'època d’exàmens, per tal de donar servei als estudiants del municipi.

Biblioteca de Lloret
Biblioteca de Lloret

La Biblioteca de Lloret ha modificat l’horari d’obertura durant aquest mes de gener, coincidint amb l’època d’exàmens, per tal de donar servei als estudiants del municipi. Fins al 31 de gener, no tanca als migdies. És a dir, l’horari és continu de les 9 del matí a dos quarts de 9 del vespre. L’únic espai de la Biblioteca que no fa horari intensiu és la sala infantil.

La Biblioteca de Lloret ja va posar en marxa per primera vegada l’horari intensiu en època d’exàmens. Va ser el passat mes de juny de 2014, amb l’objectiu d’oferir un millor servei als estudiants.

Després de la bona acollida que va tenir la iniciativa, des de l’equipament públic han decidit tornar a repetir l’experiència aquest mes de gener, coincidint amb el període d’exàmens, quan els alumnes universitaris i de secundària necessiten el màxim d’hores d’obertura.

Recordem que la Biblioteca de Lloret està equipada amb 16 ordinadors amb connexió a Internet, servei de Wi-Fi i una sala d’estudi. Fins al 31 de gener, obre al llarg de tot el dia. Fa horari intensiu.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.