La Corporació de Salut haurà de pagar l’extra al sociosanitari

La CSMS haurà d’abonar la paga extra de Nadal que va descomptar de la nòmina de desembre als 80 treballadors de l’hospital sociosanitari.

Hospital sociosanitari

La Corporació de Salut del Maresme i la Selva haurà d’abonar la paga extra de Nadal que va descomptar de la nòmina de desembre als 80 treballadors de l’hospital sociosanitari de Lloret de Mar.

Així es va dictar a la comissió de convenis col·lectius, a la qual la direcció i la plantilla van demanar l’arbitratge. La decisió de l’organisme, que depén del departament d’Empresa, és vinculant. Per tant, la Corporació de Salut haurà d’assumir la paga extra de Nadal.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.