25 C
Blanes

La Mesa de Turisme es desmarca de la deslocalització de la Riera

El vicepresident del Gremi d’Hosteleria de Lloret, Felip Rigat i la representant de l’empresariat de l’avinguda Just Marlès, Eva Illa, han desmentit el contingut de la noticia que reprodueix alguns rotatius

Felip Rigat, Eva Illa

Els empresaris de la Mesa de Turisme de Lloret desmenteixen que la destinació vulgui reduir els locals d’oci nocturn de l’avinguda Just Marlès.

D’aquesta forma han volgut sortir del pas de les informacions d’alguns mitjans de comunicació que, en les últimes hores, han explicat que el municipi havia acordat un procés de deslocalització a l’entorn de la Riera, per millorar i renovar l’oferta turística.

En aquest sentit, el vicepresident del Gremi d’Hosteleria de Lloret, Felip Rigat i la representant de l’empresariat de l’avinguda Just Marlès, Eva Illa, han volgut censurar el contingut d’aquestes notícies afirmant que “és una llàstima que un pla pioner, que no ha tingut mai Lloret, al final es reflecteixi només el de sempre i, a més, parlant d’un compromís que no existeix, és a dir, que no és certa la notícia”.

El Pla operatiu per a la reconversió turística de Lloret inclou 29 actuacions. D’aquestes en destaquen pel seu caràcter immediat la remodelació i renovació integral dels principals eixos de comunicació i pols turístics, entre els quals, s’hi troba també l’avinguda Just Marlès.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.