[fap_track id=»87960″ layout=»list» enqueue=»no» auto_enqueue=»no»]
Per exemple, assumeix la despesa del viatge en avió i entrega una subvenció perquè l’infant pugui gaudir dels casals d’estiu municipals.
L’objectiu ajudar una mica les famílies perquè es puguin organitzar els mesos de juliol i agost, que és quan la majoria treballa intensament en el sector del turisme.
El regidor de Benestar i Família, Romà Codina, reconeix que aquestes facilitats no solucionen el problema de la feina que hi ha a l’estiu a Lloret, però afirma que, tot i això, hi ha un bon grapat de famílies acollidores. A la xerrada que es va fer per explicar com funciona el procès, n’hi van haver dues de noves, però enguany n’hi ha 5 de l’any passat que s’han donat de baixa.
Les persones, les famílies interessades en acollir, dos mesos, un nen saharaui, s’ha de posar en contacte amb la regidoria de Benestar i Família de l’ajuntament o bé amb la secció local de l’Associació d’Amics del Poble Saharaui.
Pel que fa a aquest estiu concret, Romà Codina diu que les condicions de vida en els camps de refugiats del Sahara, on hi viuen per força els saharauis, són pitjors que mai degut a les inundacions de fa uns mesos.
