L’Ajuntament vol incloure els camins públics al POUM

El Consistori ha encarregat a una empresa que en faci un inventari amb l’objectiu que es puguin utilitzar els trams que passen per la costa per mirar de convertir-los en camins de ronda.

L’Ajuntament vol incloure els camins públics al POUM (Pla d’Ordenació Urbanística Municipal). Ho publica el Punt Avui, que explica que el Consistori ha encarregat a una empresa que en faci un inventari amb l’objectiu que es puguin utilitzar els trams que passen per la costa per mirar de convertir-los en camins de ronda. El diari publica declaracions del regidor de platges, Ignasi Riera, que diu que li agradaria tancar l’inventari abans d’acabar el mandat. I també del regidor de Turisme, Jordi Orobitg, que considera que en l’aspecte turístic el camí de ronda és un actiu importantíssim.

El Club Futbol Sala Lloret cau derrotat per la mínima davant del Ràpid Santa Coloma (1-0)

Els lloretencs continuen sense trobar el camí de la victòria i se situen penúltims a la classificació, encara sense puntuar.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.