Lloret Turisme ofereix atenció als visitants a través del Whatsapp

Funciona des d'ahir al matí al telèfon 618 263 898 i atén consultes en català, castellà, anglès i francès.

Nou servei de Lloret Turisme

Elizabeth Keegan
Lloret Turisme ofereix atenció als visitants a través del Whatsapp

00:00



Lloret ofereix un nou servei d’atenció als visitants a través del Whatsapp. La gerent de Lloret Turisme, Elizabeth Keegan, argumenta que cada cop, sobretot les persones joves, s’adrecen menys a les oficines de turisme de manera presencial. Amb aquest servei, que és gratuït per als usuaris i tampoc no suposa cap cost per a l’Ajuntament, es facilita als visitants que facin qualsevol tipus de consulta.

 

El servei, que està actiu des d’ahir al matí, dóna resposta a les consultes en català, castellà, anglès i francès. El número per adreçar-s’hi és el 618 263 898.

L’horari del servei és de deu a una i de quatre a sis durant tot l’any, tot i que durant la temporada alta funcionarà de manera ininterrompuda de les nou del matí a les vuit del vespre.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.