Lloret Turisme organitza sortides d’snorkel cada dissabte de juny a la Casa del Mar

Es faran a les 10 del matí i es repetiran al llarg del mes de setembre. L'activitat s'inclou en el programa Lloret Nature.

Snorkel a la platja de Fenals

Elizabeth Keegan
Lloret Turisme organitza sortides d’snorkel cada dissabte de juny a la Casa del Mar

00:00



Des d’aquest cap de setmana i al llarg del mes de juny, Lloret Turisme ofereix sortides d’snorkel cada dissabte al matí, perquè els visitants descobreixin la flora i la fauna que hi ha submergides a la costa lloretenca.

La gerent de Lloret Turisme, Elizabeth Keegan, ha explicat que l’activitat, adreçada a un públic familiar, està pensada per als turistes, tot i que també està oberta als veïns de Lloret.

La iniciativa s’inclou en el programa Lloret Nature, que pretén donar a conèixer l’entorn natural de la vila. Per tant, les sortides d’snorkel, que es fan al juny i al setembre, complementen les sortides de marxa nòrdica que s’han fet les últimes setmanes.

L’activitat es farà a la Casa del Mar cada dissabte del mes de juny i setembre, a partir de les deu del matí, i començarà amb una immersió lleugera. El preu és de 10 euros per persona, que inclouen l’equip complet per submergir-se. Les inscripcions s’han de fer a les oficines de turisme.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.