L’Oficina de Català ja ha obert a la nova seu, al carrer Felicià Serra i Mont

La nova ubicació és al local on antigament hi havia hagut el servei d’aigües, a peu de carrer.

Cesca Cornellà
L’Oficina de Català ja ha obert a la nova seu, al carrer Felicià Serra i Mont

00:00



L’Oficina de Català ja està ubicada a la nova seu del carrer Felicià Serra i Mont. El canvi s’ha fet amb motiu de la reorganització de departaments municipals que està duent a terme l’Ajuntament.

La directora de l’Oficina de Català, Cesca Cornellà, ha matisat que la nova ubicació és al local on antigament hi havia hagut el servei d’aigües i no al fòrum com molta gent pensa, tot i que estan allà mateix.

La responsable del servei està contenta de les noves instal•lacions, que remarca que tenen una bona il•luminació i són cèntriques.

L’Oficina de Català du a terme tasques d’assessorament i dinamització lingüística i, el més visible, d’ensenyament de la llengua. Sense anar més lluny, per als propers cursos, l’Oficina ha registrat 273 inscripcions.

Qui vulgui contactar amb l’Oficina de Català pot fer-ho al telèfon de sempre, el 972 36 18 34, o bé a la nova seu, al carrer Felicià Serra i Mont, número 15. L’atenció al públic és als matins de dilluns a divendres i també les tardes dels dijous.

El Club Futbol Sala Lloret cau derrotat per la mínima davant del Ràpid Santa Coloma (1-0)

Els lloretencs continuen sense trobar el camí de la victòria i se situen penúltims a la classificació, encara sense puntuar.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.