El delegat del govern espanyol a Catalunya, Enric Millo, ha lamentat que la Generalitat “amenaci” amb denunciar a la Guàrdia Civil i als jutges pels interrogatoris a alts càrrecs. Considera que estan fent la feina que pertoca en un estat democràtic i que creu que l’equip de Puigdemont “ha perdut el nord i el seny” i que està “nerviós”.

D’altra banda, acusa la Generalitat de voler convertir Catalunya en un “camp de batalla artificial” davant les lluites que té internament en comptes d’ocupar-se dels problemes dels catalans. Durant una visita a la comissaria de la policia nacional de Lloret, que va tenir lloc ahir, Millo ha afirmat que el govern de Puigdemont utilitza els catalans com a “ostatges” de les seves “pròpies guerres” i que és “inadmissible”. Unes “pugnes“, ha precisat, entre “els propis partits que donen suport al Govern i que estan discutint i pugnant per liderar les futures eleccions autonòmiques; aquesta és l’autèntica realitat”, ha afegit.
Millo ha fet aquestes declaracions durant una visita a les millores que s’han fet a la comissaria de la policia estatal a Lloret amb un cost d’uns 200.000 euros.